×

Styczniowe Fotki

Dziś przychodzę do was z nową i myślę, że ciekawą serią. Z racji, że od paru tygodni jestem posiadaczem lustrzanki cyfrowej, postanowiłem, że w każdy pierwszy dzień miesiąca, będę wstawiał parę najlepszych fotek z poprzedniego miesiąca. :) Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu takiego typu posty.



Mimo tego, że Hania jest najspokojniejszym szczurem w moim stadzie, trudno jest zrobić jej zdjęcie bez smakołyku. Jest bardzo ciekawa, przez co trudno zrobić jej ostrą fotkę. Dźwięk aparatu kompletnie ją nie interesuje ;).




Negra, w przeciwieństwie do swojej przyszywanej siostry, jest bardzo zainteresowana dźwiękiem aparatu i za każdym razem, gdy go słyszy, uszy jej stają, a oczy patrzą z zaciekawieniem. Urodzona modelka :).




I na koniec Ania - szczur żyjący swoim życiem. Jedyne co się liczy to pestki dyni, oraz słonecznik. Dźwięk  migawki, również ją nie obchodzi, podobnie jak jej siostrę.

7 komentarzy:

  1. Piękna zdjęcia <3 Najbardziej podoba mi się 2, 4, 5 i 6 :) Myślałam, że już posiadałeś lustrzankę, bo zdjęcia na blogu od początku są cudowne :P Czy wcześniej je robiłeś?

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne dziewczynki! czekam na więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie słodziaki mordki mają bardzo pocieszne:D obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne. Moim zołzom nie da się zrobić ładnego zdjęcia bez pestek dyni czy innych przysmaków :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zaszczurzony Blog | blog o szczurach , Blogger