×

Klatka Inter Zoo Frodo - Recenzja

Coraz częściej widzę, na szczurzych grupach, posty odnośnie klatki Frodo. Jedni pytają się czy warto ją kupić, drudzy chwalą się nową willą swoich pupili. Aby rozwiać wszystkie wątpliwości i również pochwalić się jak mieszkają moje szczury, postanowiłem napisać recenzje tej klatki. Mam ją już prawie rok, więc myślę, że mogę się wypowiedzieć na jej temat.



Cena i dostępność:

Klatkę można kupić na allegro.pl (TUTAJ) , za 179 złotych z przesyłką, oraz na stronie tukan24.pl, (TUTAJ) za 165 złotych (aktualnie jest przecena). Jest ona ciągle dostępna, nikt jeszcze się nie spotkał, z brakiem tego produktu.


Ogólne informacje na temat klatki:

Wymiary klatki to 78cm długości × 48cm szerokości × 80cm wysokości. 

Odstęp między prętami to 1cm.

Przy dobrym zagospodarowaniu pomieści cztery szczury.

Plusy klatki:

Bardzo niska cena, jak na tak dobrej jakości klatkę.

Pręty klatki są malowane (nie osiada na nich brud, który znajdziemy na prętach klatek ocynkowanych).


Dach klatki jest otwierany. Dzięki temu, można dostać się, do każdego kąta klatki. 

W zestawie z klatką otrzymamy trzy półki, pochylenie oraz miseczki. Są one plastikowe, jednak możemy zamówić klatkę z drewnianymi dodatkami, (wtedy jednak, gdy ich nie zaimpregnujemy, mocz będzie wsiąkał, a półeczki będą do wyrzucenia).



Kuweta jest wysoka (około 13 cm). Dzięki temu zrębki nie wypadają po za klatkę.

Pręty są ułożone poziomo, co ułatwia wieszanie hamaków.

Jest składana.

Jest stabilna i estetyczna. Bardzo ładnie się prezentuje.


Bez problemu, można do niej zamocować sputnik, kuwety, tarasy itp.



Minusy klatki:

Małe drzwiczki (10,5 cm × 12,5 cm) mogą przeszkadzać w meblowaniu klatki.  Mi to jednak nie przeszkadza, sprzątając klatkę używam otwieranego dachu.


Półki bardzo się ruszają, a czasem nawet spadają. Wystarczy, jednak przymocować je trytkami.

Pochylenie wypadają ze swoich miejsc, szczurki z nich wcale nie korzystają. Ja się ich pozobyłem, bo są niepotrzebne.

Moja opinia:

Jest to bardzo dobrze i estetycznie wykonana klatka za małą cene. Minusy mozna "wyeliminować". Jestem z niej bardzo zadwolony. Moja ocena to 9,5/10.



3 komentarze:

  1. Super recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ten plastik przy krawędziach jest w zasięgu gryzonich zębów? Myślę o zakupie dla koszatniczki ale nie wiem czy ona uch nie zje

    OdpowiedzUsuń
  3. super recenzja ps. też posiadam tą klatkę i mam identyczną opinie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zaszczurzony Blog | blog o szczurach , Blogger